جشن های سال نو در کانادا
نوشته شده توسط : aplo

1 ژانویه به عنوان سال نو در کشور کانادا در آمریکای شمالی جشن گرفته می شود. روز سال نو به عنوان یک تعطیلات قانونی در کل کانادا است.

جشن های سال نو در کانادا
قبل از روز سال نو ، یعنی به مناسبت شب سال نو ، مهمانی های کوچک و بزرگ در سراسر کانادا برگزار می شود که تا صبح زود روز سال نو ادامه دارد. به غیر از مهمانی های اجتماعی که در باشگاه ها ، بارها و دیسکوها برگزار می شود ، مردم همچنین مهمانی های خصوصی را در خانه ترتیب می دهند که در آن از نزدیکان و عزیزان دعوت می شود. این مهمانی ها با موسیقی عالی ، غذاهای عالی و نوشیدنی می گذرد. همه در طول شب تا سپیده دم غذا می خورند ، می نوشند ، آواز می خوانند و می رقصند تا استقبال باشکوه از زمان آمدن سال نو را رقم بزنند.

فرهنگ مهمانی در بخش شهری کانادا بارزتر و مشهودتر است.  افرادی که در مناطق روستایی کانادا و به ویژه در استان کبک کانادا زندگی می کنند ، معمولاً در شب سال نو با دوستانشان در کنار یک برکه یا رودخانه برای ماهیگیری بیرون می روند.  با این حال ، برخی افراد ترجیح می دهند که یک پیک نیک را به منظره اطراف ، بازارهای معروف یا مکان توریستی برنامه ریزی کنند. با این حال ، سنت آتش بازی چیزی است که با شور و شوق و به طور مساوی در مناطق شهری و روستایی کانادا دنبال می شود. برخی از خارق العاده ترین نمایش های آتش بازی در شهرهای بزرگ کانادا از جمله مونترال و پایتخت اتاوا رخ می دهد.

جشن های سنتی سال نو میلادی در کانادا

دست زدن در لحظه تحویل سال نو یکی از سنت های این کشور است. مردم کانادا بر این باورند که با دست زدن انرژی های منفی گذشته از بین می رود. در کانادا ، بوسیدن روشی برای انتقال عشق و محبت به افراد و تقویت روابط دوستانه است که این رسم بلافاصله بعد از سال نو در کانادا اجرا می شود.

به غیر از این ، مصرف یک کاسه سوپ نخود چشم سیاه ، جمع آوری زغال سنگ از دل آتش در نیمه شب ، بازدید از محل دوستان در ساعات اولیه سال نو و ... از دیگر آداب و رسوم برجسته سال نو است که هنوز هم تقریباً همه در آن پیروی می کنند.





:: برچسب‌ها: کانادا , سال نو , زندگی , مهاجرت , جشن , سنت ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: